سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تیر اندازی نکا

با حضور وزیر ورزش و جوانان الهه احمدی تیرانداز افتخارآفرین کشورمان به عنوان اخلاق مدارترین ورزشکار بانوی ایرانی در سال 91 انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، ششمین مراسم همایش فرزندان آفتاب و تجلیل از برترین چهره‌های اخلاق‌مدار ورزش کشور با حضور محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان، داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، کوروش باقری، سرمربی تیم ملی وزنه برداری و لاله اسکندری، بازیگر سینما و تلویزیون برگزار شد.

مراسم با پخش سرود ملی و تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز شد. پخش کلیپی از دیدار ورزشکاران با بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب فضای معنوی همایش را بالا برد. پس از آن مازیار ناظمی، مجری برنامه ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم به حاضران و قرائت برنامه همایش از دکتر احمدی رئیس انجمن ورزشی نویسان برای خواندن بیانیه هیات داوران دعوت کرد.

    سخنرانی امیررضا خادم، دبیر همایش و پخش کلیپی از جهان پهلوان تختی بخش دیگری از این برنامه بود. سرانجام نوبت به معرفی برترین روسای فدراسیون ها و مدیران کل ورزش کشور رسید. در میان کاندیدا خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین و حق شناس مدیر کل ورزش قزوین برگزیده شدند.

در ادامه مراسم دکتر عباسی، وزیر ورزش و جوانان به ایراد سخنرانی پرداخت و روحیه پهلوانی و رعایت اخلاق جوانمردی را عامل ماندگاری ورزشکار در حافظه تاریخی ملت برشمرد.

وی با اشاره به داستان پوریای ولی اظهار امیدواری کرد تا آیین جوانمردی و فتوت و اخلاق‌مداری هر روز در ورزش بیشتر شود.

پخش موسیقی زنده با اجرای نیما نکیسا، دروازه‌بان سابق تیم ملی و خواننده حال حاضر کشور بخش دیگری از این برنامه بود که با استقبال زیادی از سوی حاضران همراه شد.

در ادامه نوبت به معرفی برترین مربیان اخلاق‌مدار کشور رسید. در میان کاندیدایی چون مصطفی بهرامی، کوروش باقری، محمد بنا، رسول خادم، منصور ابراهیم زاده، میترا شعبانیان، فاطمه متقی کاشانی و شهرزاد مظفر در نهایت ابراهیم زاده و فاطمه متقی کاشانی به عنوان برترین مربیان مرد و زن انتخاب شدند و جوایز خود را از دست وزیر گرفتند.

انتخاب برترین ورزشکاران نیز بخش دیگری از این برنامه بود. جلیل باقری و زهرا نعمتی در بخش ورزشکاران جانباز و معلول انتخاب شدند و در میان سیل تشویق‌های بی امان هواداران خود طلایه پهلوانی را بالای سر بردند.

 

در بخش عمومی نیز در میان کاندیدایی چون قاسم رضایی، بهداد سلیمی، احسان حدادی، الهه احمدی و سولماز عباسی در نهایت حمید سوریان و الهه احمدی انتخاب شدند.

همچنین از احسان حدادی، برترین چهره اخلاق‌مدار سال گذشته نیز تقدیر به عمل آمد.

سخنرانی حجت الاسلام آقا تهرانی نیز پایان بخش این برنامه بود. وی بار دیگر بر رعایت اخلاق پهلوانی در ورزش تاکید کرد.

 


آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ

.: Weblog Themes By Blog Skin :.

تمام حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن می باشد.

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ